Jak nakupovat

Těší mě, že máte zájem o nabízené zboží. Abyste měli jasno v tom, jak eshop funguje, zde najdete podrobné vysvětlení k tomu, jak zboží objednat, o jeho dostupnosti a dodání.

Zboží si můžete vybírat v jednotlivých kategoriích a podkategoriích v nabídce eshopu.

U některých položek je v nabídce více variant (dle objemu nebo hmotnosti). Vyberete danou položku a vložíte do košíku požadovaný počet kusů.

U každé položky je uveden dostupný počet kusů skladem.

V případě, že dané zboží není skladem (označeno příznakem "Na dotaz", "Momentálně nedostupné" nebo "Objednáno"), je možné jej objednat a objednávka bude vyexpedována obratem po té, co bude zboží doručeno dodavatelem (netýká se rostlin). V případě delší dodací lhůty vás budu kontaktovat a informovat o předpokládaném datu dodání.

Zboží na závaznou objednávku jako jsou zejména bioagens organismy jsou objednávány na základě došlých objednávek a expedovány nejbližší možný termín po doručení dodavatelem. Závazná objednávka znamená, že zboží je objednáno přímo pro vás na základě vašeho požadavku a není možné ji zrušit.

Dopravu je možné vybrat z několika variant:

PPL je přepravní služba, kterou výhradně zasílám rostliny. Zabalím je během dopoledne, přijede kurýr a druhý den je balík v 99,9% případů doručen. Rostliny tak jsou v balíku cca 24hodin, někdy i méně. U PPL nejsou možné dobírky.

Zásilkovnu většinou balím den předem, aby mohl manžel cestou do práce podat balíky na pobočce, aby bylo jisté, že budou ten den svezeny na depo a druhý den doručovány. U Zásilkovny je možné využít dobírky. 

Nejlevnější doručení na adresu zprostředkovává Zásilkovna, takže s balením to je stejný případ, akorát většinou je balík na cestě déle, než to Zásilkovna zprocesuje. Konečného dopravce volí sama Zásilkovna dle vytížení daných přepravců (většinou DPD nebo WE DO - bývalý In Time). V tomto případě lze také využít dobírku.

Předpokladem pro doběrečné je to, že si objednaný balík vyzvednete. V případě, že by se hromadily nevyzvednuté zásilky, bude doběrečné zrušeno.

Balíky se snažím odesílat obratem po připsání platby na jeden z uvedených účtů. V případě doběrečného a online platbě obratem. Zásilkovna odchází většinou druhý den po připsání platby, PPL buď týž den nebo den následující dle svozu.

Rostliny a křehké zboží jako plastové skleníčky, květináče apod. není možné zaslat v jednom balíku spolu se substrátem a dalším těžkým zbožím. Buď prosím udělejte objednávky dvě nebo počítejte s tím, že budete vyzváni k doplacení poštovného za další balík. 

Osobní vyzvednutí zboží znamená, že si osobně odeberete zboží na místě provozovny - tj. v Horní Rokyté. Rozhodně to neznamená dopravu zdarma přes půl republiky :)

Dopravné zdarma platí při objednávce nad 2500Kč. Neplatí při nákupu substrátů.